حوار نرمين الفقي
تصريحات نرمين الفقي

نرمين الفقي تتحدث عن والدها لأول مرة

حلت الفنانة نرمين الفقي, ضيقة على برنامج معكم مني, والذي تقدمه الإعلامية مني الشاذلي, وتحدثت لأول مرة عن والدها لتكشف سرا جديدا لجمهورها, وقد أوضحت أنها لم تر والدها حتي أصبحت فى عامها الـ 16.

وكشفت نرمين قائلة:”16 سنة مشفتش أبي، لأنه كان مهاجر بره ومكنش بيجي مصر خالص لكن كان عندي بدل الأب 4، وزوج خالتي كان الخامس، وعمري ما حسسوني محتاجة حاجة، وبقدر المستطاع كانوا بيحاولوا يعوضوني ده بس طبعا مفيش حاجة تعوض الأب خاصة لو عايش في الحياة”.

قد يهمك أيضا : بشري عقبي الفيديو المسرب قبل الحذف

وتابعت: “سن 16 كان فيصل بالنسبالي لأن ده كان بداية تعب أمي ومرضها، كان عندها ورم في المخ وكانت لازم تسافر وتعمل عملية، فكنت لازم أروح وأقعد عند بيت عمتي، وده سبب لي تخوف، لأن هشوف عيلة والدي أول مرة، إحساس صعب، ولما قعدت مع عمتي كذا يوم محستش في ثانية أنها بعيد عني، كانت تجنن، وأونكل محمد كان دكتور في كلية الهندسة، وكان بيقعد يذاكرلي”.

نرمين الفقي

واستطردت قائلة: “أول مرة أشوف فيها والدي وأنا عندي 16 سنة، أمي كانت بتعمل عملية وهو جه من بلجيكا، ودي حاجة يمكن مقولتهاش قبل كدة خالص، مشاعري لما شوفته في الأول غريبة، والزعل كان لا جدال فيه، وده جوايا، بس ربنا يديله الصحة وطولة العمر، وآخر كام سنة بقى بينا حب والعطاء، بس أنا من جوايا مكنتش أتمنى أشوفه وأنا عندي 16 سنة، وبقول لكل عيلة خلي بالكم من الحتة دي، أنا قدرت أوازن لكن غيري ممكن ميعرفش”.

قد يهمك أيضا : كم عمر مريم نور .. ديانتها .. ويكيبيديا .. السيرة الذاتية

نرمين الفقي تعد من أشهر فنانات الوسط الفنى والتي تتميز بأدوارها الفنية, والتي ما زلت ترفض فكرة الزواج حتي يومنا هذا.

وتتمتع أيضا بشعبية كبيرة من متابعيها حيث تحظي صفحتها علي انستقرام بالملايين .

نرمين دائما لمساتها الجمالية وطلعاتها البهية تحدث جدلا واسعا علي السوشيال ميديا .

الأكثر مشاهدة:

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: